Motorul Mercedes, un punct-forte al combinelor Deutz-Fahr seriile C7200 şi C9200.
Obligativitatea ca motoarele să satisfacă cerinţele TIER 4 final privind poluarea a adus combinelor Deutz-Fahr mai multe schimbări majore: modelele C7200 şi C9200 au fost dotate cu motoare Mercedes Benz de 7,7 litri, cu patru supape pe cilindru şi sistem de injecţie Common Rail de înaltă presiune (2.400 bar) şi guvernor electronic, care asigură o performanţă de neegalat în câmp, realizând o putere nominală de la 288, la C7205, la 363 CP, la C9206. Puterea maximă cu powerboost a acestor motoare este de la 309 la 395 CP. Ele folosesc tehnologia de ultimă oră de control al emisiilor, cu sisteme EGR şi SCR. Capacitatea de 750 l a rezervorului de motorină asigură autonomie pe durata întregului timp de lucru. Rezervoarele de motorină şi AdBlue din polietilenă de 10 mm grosime, cu două puncte de ancorare, asigură o calitate constructivă excelentă şi o reorganizare raţională a spaţiului pentru a face loc rezervorului de AdBlue. Cu o valvă EGR (Exhaust Gas Recirculation) şi un sistem SCR (Selective Catalyst Reduction), noile motoare Mercedes Benz 6R1000 Tier 4 Final reduc semnificativ emisiile de oxizi de azot (NOx), care sunt printre cele mai dăunătoare dintre produşii de ardere. Cu această ocazie au mai fost perfecţionate o serie de componente. A fost introdus un filtru-ciclon cu autocurăţare pentru precurăţarea aerului înainte de a intra în filtrul de aer al motorului, care elimină 99% din particulele de praf mai mari de 20 de microni. Astfel, se prelungeşte durata de serviciu a filtrului de aer al motorului şi se reduce frecvenţa curăţării acestuia, îmbunătăţind în acelaşi timp performanţele motorului.
Articolul intreg il puteti gasi aici: http://www.agrimedia.ro/articole/noile-combine-deutz-fahr-cu-motoare-mercedes
https://nhr.ro/combina-ta-recolta-ta-succesul-tau/
Intrati in contact cu cel mai apropiat responsabil de vanzari aici:https://nhr.ro/contact/