Opt modele noi îmbogățesc gama de tractoare Deutz Fahr Seria 6. Toate modelele pot fi echipate fie cu transmisia clasică Powershift, fie cu versiunea complet automată RCshift. Cu noile modele, Deutz Fahr deservește piața tractoarelor powershift între 160 și 230 CP, care reprezintă aproximativ 35%-40% din piața de tractoare din Europa. Dezvoltate și produse la Deutz Fahr Land în Germania, noile modele oferă cu până la 8% mai mult cuplu, rezervoare de combustibil mai mari, mai mult confort operatorului cu o mulțime de noi opțiuni pentru cabina MaxiVision și costuri de întreținere mai mici datorită extinderii intervalului de schimbare ulei e motor la 1000 ore de funcționare (sau 2 ani).
Două modele cu 4 cilindri conving cu un ampatament scurt pentru o manevrabilitate excelentă și puteri mari de până la 171 CP. Motoarele Deutz TCD revizuite sunt instalate pe modelele cu 6 cilindri, 6160 – 6230. Acestea oferă acum până la 192 CP la modelele cu ampatament mediu 6160 – 6190 și până la 230 CP la modelele cu ampatament lung 6210 – 6230.
Motoarele Deutz TCD 6.1 garantează performanțe crescute, cu îmbunătățiri tangibile atât în ceea ce privește curba cuplului, cât și flexibilitatea. Cu aproape tot cuplul maxim disponibil la doar 1000 rpm, aceste tractoare pot face față majorității sarcinilor la turații reduse ale motorului. În combinație cu cele două variante de transmisie pot fi asigurate economii semnificative de combustibil.
Transmisiile Powershift cu experiență, eficiente și simpliste oferă operatorului 30 de viteze la deplasarea înainte și 15 în marșarier. Creeperul, opțional, crește numărul de viteze disponibile la 54 + 27. Complet nou este opțional APS – Funcția Automatic Power Shift. Unitatea de control electronică ajută șoferul să selecteze și să comute automat treptele Powershift din gama.
Transmisiile RCshift sunt complet automate. Cu cinci game robotizate și 6 trepte powershift, acestea asigură o schimbare lină a treptelor de la cea mai joasă la cea mai înaltă treaptă. Transmisiile RCshift permit, de asemenea, tractorului să atingă o viteză de 40 km/h pe drum, ținând motorul la doar 1158 rpm, sau 50 km/h la doar 1447 rpm (turația motorului variază ușor în funcție de anvelope și model). Toate treptele pot fi cuplate fără a acţiona pedala de ambreiaj, în timp ce, datorită funcţiei Stop&Go, transmisia poate fi, de asemenea, oprită şi repornită fără a folosi ambreiajul.
Pentru prima dată, Deutz Fahr oferă cabina MaxiVision în trei variante pentru a oferi clienților exact nivelul de confort și echipament în care sunt dispuși să investească.
Cabina de bază MaxiVision oferă 2 sau 4 supape mecanice din spate și este disponibilă în combinație cu transmisia Powershift sau RCshift, oferind cel mai simplificat mediu de lucru.
MaxiVision+ conține configurația mixtă nou dezvoltată, cu două valve mecanice și două electro-hidraulice. Oferă un echilibru perfect între confort și simplitate și este disponibil și pentru transmisiile Powershift și RCshift.
Cu cabina MaxiVisionPRO, operatorul profită de supapele de control complet electrice și de iMonitorul opțional de 12” de pe cotiera MaxCom, care permite funcționalități suplimentare precum ISOBUS și autoghidare. Cabina MaxiVisionPRO este disponibilă numai cu transmisiile RCshift.
Toate cabinele MaxiVision pot fi echipate cu noile oglinzi spate XLarge Vison cu 65% mai mari, un geam frontal care se poate deschide, mai multe posibilități de prindere pentru smartphone și tablete, o ladă frigorifică detașabilă, precum și cu noul sistem de sunet premium 4.1.
Pornind de la sistemul central cu o pompă nou dezvoltată de 84 l/min, pot fi instalate sisteme opționale de detectare a sarcinii cu o capacitate de până la 160 l/min. Priza de putere din spate vine cu toate vitezele de funcționare standard: 540 / 540 ECO până la 1000 / 1000 ECO. Opțional, o priză de putere 1000 sau 1000 ECO poate fi instalată în față, iar pentru modelele cu 6 cilindri este disponibilă și priza față DUALSPEED. Priza spate are o capacitate de ridicare de până la 9700 kg, iar noua priza față are o capacitate maximă de 3800 kg. În plus, Deutz Fahr oferă și versiuni cu capacitate de ridicare de 4110 kg sau 5450 kg (la modelele 6190, 6210 și 6230).
Cele mai avansate și sofisticate sisteme de autoghidare și telemetrie evită suprapunerea irosită, economisind combustibil, reducând uzura componentelor și minimizând utilizarea timpului operatorului. Iese în evidență funcția Auto-Turn, care permite tractorului să se întoarcă automat la capăt de rând. iMonitor permite șoferului să gestioneze toate funcțiile tractorului. Noua sa interfață este mai intuitivă și are noi funcții convenabile. Prin XTEND, iMonitor permite ca ecranul să fie transferat fara fir pe tabletă. Aceasta oferă operatorului o imagine de ansamblu mai bună și permite reglarea instrumentelor din afara cabinei în timp ce folosește ISOBUS UT pe tabletă. Noua serie 6 oferă, de asemenea, un pachet de gestionare a datelor și SDF Fleet Management gratuit pentru primul an. Acest lucru permite diagnosticarea de la distanță pentru a îmbunătăți fluxul de comunicare între dealer și operator.
Toate modelele din gamă pot fi echipate cu încărcătoarele frontale ProfiLine – personalizate pentru aceste tractoare. Cu o înălțime de ridicare de până la 4,6 metri și o forță de până la 4900 daN, noile modele din seria 6 sunt pregătite pentru orice sarcină de încărcare.
Un nou senzor de suspensie pe puntea din față asigură un confort sporit la transport. În funcție de cerințele de remorcare, noua Seria 6 poate fi echipată cu frâne hidraulice și/sau pneumatice ale remorcii. Datorită funcției Dual Mode, acum este posibil să conectați modele vechi și noi de remorci cu frânare hidraulică. O frână de motor de evacuare este disponibilă și pentru modelele cu 6 cilindri, oferind o putere de frânare suplimentară fără uzură. Modelele 6210 și 6230 pot fi echipate cu frâne cu disc uscate de înaltă performanță pe față. Pentru un răspuns rapid la frânare, asistența la frânare garantează performanță maximă de frânare cu o presiune mai mică pe pedală.
Pentru prima dată, și modelele cu 4 cilindri sunt disponibile în ediție specială Warrior de culoare negru, care conține până la 23 de lumini LED. Și, datorită funcției Coming Home, operatorul poate părăsi locul de parcare al noii Serii 6 în siguranță după o zi lungă de lucru.
Date tehnice gama de tractoare Deutz Fahr seria 6 Powershift/Rcshift:
6160.4 | 6170.4 | 6160 | 6170 | 6180 | 6190 | 6210 | 6230 | |
Putere nominală | 161 CP | 171 CP | 161 CP | 171 CP | 181 CP | 192 CP | 216 CP | 217 CP |
Putere maximă | 171 CP | – | 171 CP | – | 192 CP | – | – | 230 CP |
Cuplu | 685 Nm | 699 Nm | 709 Nm | 727 Nm | 796 Nm | 821 Nm | 849 Nm | 891 Nm |
Rotații motor @50 km/h | 1969 rpm ECO (Powershift)
1530 rpm SuperECO (RCshift) |
1863 ECO (Powershift)
1447 rpm SuperECO (RCshift) |
||||||
Rezervor | 300 l | 350 l | 410 l | |||||
Ampatament | 2542 mm | 2767 mm | 2848 mm | |||||
Capacitate maximă de ridicare (GVW) | 11.500 kg @ 50 km/h | 12.500 kg @ 50 km/h | 13.500 kg @ 50 km/h |