Deutz Fahr a ocupat primul loc în Dealer Satisfaction Index (DSI) 2024. Rezultatele anului au fost anunțate în cadrul conferinței de presă organizată de CLIMMAR ( Asociația Europeană a dealerilor de utilaje agricole, mașini de grădinărit și utilaje de construcții cu sediul în Bruxelles) pentru târgul EIMA 2024.
Deutz Fahr a înregistrat un punctaj mediu de 14,3, marcând o creștere semnificativă de +1 punct față de ediția precedentă. În ultimii trei ani, datorită unui proces de îmbunătățire continuă, Deutz Fahr a sărit de pe locul trei în clasament pentru a ajunge pe primul loc în 2024.
Deutz Fahr a obținut primul loc în clasament datorită punctajului ridicat la secțiunea „Marketing” (14,4 puncte) și la secțiunea „Relații producător-comerciant” (15,1 puncte), demonstrând astfel eficacitatea strategiilor sale orientate către sprijinirea vânzărilor și atenție constantă acordată dealerilor săi.
Rezultate DSI 2024 – CLIMMAR
„Acesta este rezultatul angajamentului nostru constant de a dezvolta și oferi produse de calitate în conformitate cu nevoile pieței. Buna colaborarea cu rețeaua de dealeri și atenția acordată nevoilor dealerilor sunt cheia pentru a ghida viitorul agriculturii către noi culmi de inovație și eficiență. „, a declarat Alberto Bellini, director al grupului SDF Global Product & Business Development. – „Pe lângă faptul că sunt produse de ultimă generație, utilajele noastre sunt concepute pentru a garanta o calitate înaltă și o utilizare ușoară, făcând munca zilnică mult mai eficientă.”
„Cu această recunoaștere importantă, Deutz Fahr își consolidează poziția de partener de încredere pentru dealerii săi, care îi apreciază flexibilitatea operațională pe o piață din ce în ce mai competitivă”, a declarat Alessandro Maritano, Chief Commercial Officer al SDF (Grupul Same Deutz Fahr). „Vom continua să lucrăm pentru a ne consolida brandul pentru a-l face din ce în ce mai recunoscut în sectorul mașinilor agricole și pentru a consolida relația noastră cu dealerii noștri pentru a oferi clienților o experiență din ce în ce mai atentă la nevoile acestora.”
Ce este indicele de satisfacție a distribuitorului (DSI)?
DSI este un sondaj anual realizat de CLIMMAR, care oferă o evaluare precisă a relației dintre producători și dealeri. Studiul din 2024, realizat în perioada 4 aprilie – 31 mai, a cuprins 15 secțiuni și 73 de întrebări și a implicat dealeri din 11 țări europene.