pagina cariere

Studenti

Daca esti un student aproape de terminarea studiilor, pregatit pentru a-ti testa abilitatile noi, cei de la  NHR Agropartners iti oferim ocazia unui stagiu de pregatire (internship). Stagiul este urmarit de catre un mentor, care iti va evalua performanta si abilitatile, si te va indruma in cariera ta profesionala.

Absolventi

Daca esti un absolvent recent, dinamic si plin de initiativa, iti poti gasi un loc de munca la NHR Agropartners. Iti oferim training-uri interne și externe pentru a-ti cizela abilitatile si un mediu profesional care sa-ti permita dezvoltarea profesionala pe care ti-o doresti.

Candidati cu experienta

NHR Agropartners ofera oportunitati de cariera pentru profesionistii cu experienta, cu expertiza tehnica si comerciala legate de zona operationala. Cautam oameni carora le place lucrul in echipa, oameni pasionati, capabili sa motiveze intreaga echipa si sa o duca la nivelul urmator de performanta.

Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre scrie-ne la: jobs@vait.ro

Pozitii disponibile

Inginer/Tehnician mecanic

Pozitie disponibila pentru filialele NHR Agropartners din  Carei, Giurgiu, Cluj si Constanta

Descrierea postului:

Postul presupune activitati specifice de reparatii utilaje agricole (tractoare, combine, alte echipamente: semanatori, echipamente de ierbicidat si fertilizat, pluguri, etc) la sediul clientului sau in atelierul propriu, constand in diagnoza echipament defect, reparatii in garantie si post garantie, precum si efectuarea operatiunilor de punere in functiune si intretinere ulterioara a utilajelor.

Responsabilitati:

  • Reparatii utilaje agricole (tractoare, combine, alte echipamente: semanatori, echipamente de ierbicidat si fertilizat, pluguri, etc) la sediul clientului sau in atelierul propriu;
  • Diagnoza, reparatii in garantie si post garantie;
  • Efectuarea operatiunilor de punere in functiune si intretinere ulterioara a utilajelor.

Cerinte:

  • Studii tehnice, absolvirea Facultatii de Mecanica / Mecanica Agricola / Electromecanica sau a unei universitati cu profil similar constituie un avantaj important;
  • Experienta in reparatii de echipamente complexe (utilaje agricole, camioane, utilaje de constructii, etc.);
  • Cunostintele in segmentul electric reprezinta un avantaj;
  • Disponibilitate la program de lucru prelungit si de a se deplasa la clientii care solicita reparatii la sediul propriu;
  • Pasiune si abilitati pentru domeniul tehnic;
  • Cunostinte bune de limba engleza pentru a intelege documentatia tehnica;
  • Interes pentru echipamentele agricole;
  • Spirit de initiativa si cooperare; capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitate de lucru in conditii de stres si termene limita;
  • Permis de conducere categ. B.

Beneficii:

  • Salariu motivant si bonusuri de performanta
  • Lucrul intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatita, avand la dispozitie unelte si resurse de lucru de ultima generatie
  • Abonament servicii medicale private
  • Training de specialitate

Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre scrie-ne la: jobs@vait.ro

Junior Sales

Pozitie disponibila pentru filiala din Constanta.

Descrierea postului:

Postul presupune imbinarea activitatii de vanzare directa cu cea de suport acordat catre Branch Manager sau Area Sales Manager si de gestiune a contractelor de vanzari.
Responsabilitati:

  • Desfasoara activitati specifice de vanzare si ofertare directa sub indrumarea Branch Manager-ului sau a Area Sales Manager;
  • Acorda asistenta clientilor, pregateste oferte, poarta negocieri, definitiveaza vanzarea, informand permanent Branch Manager-ul si validand cu acesta actiunea;
  • Deruleaza si urmareste toate actiunile legate de vanzare, pana la finalizarea completa a acesteia prin livrare si plata;
  • Cerceteaza si urmareste permanent evolutia pietei, prezentand tendintele acesteia catre management, Branch Manager si Area Sales Manager;
  • Identifica potentialii cumparatori si stabileste contacte cu acestia;
  • Completeaza si actualizeaza periodic informatii despre clienti.

Cerinte:

  • Studii superioare (domeniul agricol, tehnic sau industrial);
  • Experienta intr-o pozitie similara – vanzare echipamente cu componenta tehnica – reprezinta un plus;
  • Orientare catre client, intelegere a pietei si a nevoilor consumatorilor si clientilor.
  • Permis de conducere auto categoria B;
  • Buna cunoastere a limbii engleze;
  • Bune cunostinte de operare a computerului (pachet Office);

Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre scrie-ne la: jobs@vait.ro

Junior Accountant

Pozitie disponibila pentru sediul  central NHR Agropartners din Otopeni, Ilfov

Cu ce te vei ocupa:

Vei sprijini departamentul financiar contabil in activitatea de zi cu zi, avand responsabilitati legate de contabilitatea primara a companiei.

Ce asteptam de la tine:

Sa ai entuziasm, spirit de echipa si initiativa, sa fii o persoana comunicativa si responsabila, cu capacitatea de a prioritiza volumul de munca pentru a respecta termenele limita, sa te poti adresa in limba engleza, sa fii o persoana curioasa si atrasa de acest domeniu. Ne asteptam sa iti fie usor sa utilizezi computerul la un nivel avansat (cunostinte de operare ERP Microsoft Navision Dynamics reprezinta un avantaj), iar efortul sa fie sustinut de studii finalizate in domeniul economic avand o experienta profesionala de minim 1 an. Tehnologia e mereu in schimbare si noi vrem sa fim mereu capabili sa ii folosim avantajele. Permisul de conducere Cat B constituie un avantaj.

In detaliu:

Te vei ocupa de gestionarea documentelor contabile primare, de la crearea furnizorilor si a clientilor in sistemul ERP Microsoft Navision Dynamics si pana la inregistrarea facturilor si documentelor primite de la furnizorii de servicii si alocarea costurilor pe directii de business.

In acelasi timp, ne asteptam sa te asiguri ca toate documentele sa fie primite, verificate si inregistrate corect si in timp real in sistemul de baze de date integrat ERP Microsoft Navision Dynamics si de asemenea, sa raspunzi eficient si altor cerinte ad-hoc.

Vei avea un mediu de lucru dinamic, unde nu e loc de plictiseala, dar poti gasi satisfactii din plin.

Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre scrie-ne la: jobs@vait.ro

Payroll Specialist

Position available for NHR Agropartners  headquarter in Otopeni, Ilfov

 

Main Responsabilities:

Preparing and managing personnel files (employment contracts, addendums, REVISAL);

Calculation of payroll and related documents on costs centers;

Calculation, registration and declaration of the contributions to the state budget;

Generating internal reports at request;

Checking and processing the presence sheet including but not limited to medical and holiday leave;

Registering in the ERP system of all additional documents/ decisions as well as documents issued during the employment of the employees; keeping track of company goods allocated to the employees;

Offering support to employees with regards to their benefits, employment status and other Human Resources matters including salary certificates for bank, credits, retirement, medical,etc.

Other ad-hoc requests.

 

Candidate profile:

A minimum of 2 years work experience in the payroll field;

Very good computer skills (Word, Excel – advanced level, WizSalary Knowledge is a plus)

Fluent user of English (both written and spoken)

University degree

Very good knowledge of Romanian Labour legislation

Strongly analytical with commitment to accuracy and efficiency

 

If you are interested in joining our team write us at jobs@vait.ro

 

Recruiting Specialist

Position available for NHR Agropartners  headquarter in Otopeni, Ilfov

NHR Agropartners SRL is looking for a Recruiting specialist to aquire new talents to support the growth philospy of the company. The successful/selected candidate will guide the whole recruitment process from identifying the need for resources in all departments, drawing up job ads and profiles, work with headhunters/ recruitment companies as well as does direct search on the web working with social media platforms. Our ideal candidate will be skilled in managing employee relations in a manner that retain staff long-term and builds our employer brand.

 

Main  responsibilities:

  • Manage the full-cycle recruitment process, including drawing up job ads, job profiles, resume analyze, interview potential candidates and prepare a selection of high potentials
  • Decide the recruitment process (external recruiters, direct sourcing etc.)
  • Prepare the induction period and introduce new hires to the company;
  • Complete all necessary hire-paperwork with the selected candidates and walk them trough the training process,
  • Keep job descriptions up-to-date and compliant with relevant legal and local laws including health and safety requirements
  • Develop medical insurance packages for employees, participate in salary and benefit package discussion with new and established employees
  • Organize a training and personel development schedule for the employees;
  • Serve as an employee advocate for new hires and established employees

 

Candidate profile:

  • A minimum of 2 years work experience; University degree preferred
  • Advanced computer skills (Word, Excel, PowerPoint, NAV/SAP or similar ERP programs)
  • Fluency in English
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Abilty to travel inside Romania for job and performance interviews
  • Hands-on mentality
  • Curiosity and diplomacy

If you are interested in joining our team write us at jobs@vait.ro